韓-MusEnt

https://脳内を"韓流"で占めるヲタク.com

【歌詞訳】SuperM / 100

 

 

f:id:Korean-yeonye:20200814212159j:plain

 

 

    曲:100

   歌手:SuperM

 アルバム:100

  発売日:2020.08.14

 ジャンル:Break Beats, Dance

   作詞:MARK, Andy Love, 유영진(ユヨンジン)

   作曲:Andy Love, Harold Philippon, Jasmine Kara Khatib-Nia, 유영진(), MARK, Ryan S. Jhun

   編曲:Alawn, Andy Love, 유영진(ユヨンジン)

 

 


SuperM 슈퍼엠 ‘100' MV

 

 

 

They all want they all want what we got

彼らは皆 俺達の物を欲しがってる


It`s the way that we make, make it hot

俺達のやり方で, 熱くさせる


And we come, come in ready or not

そして準備が出来たか関係なく走り出す


We going straight to the top

俺達は頂点まで突き進む

 

We go 100!


We go 100!


We go, we go, we go, we go


OK, Topnotch, hit the spot looking jackpot

OK, 一流さ, 大当たりを狙って命中させる


Look above we belong high up top

上を見上げてみて 俺達はあの上にいるのさ


Tryna bring us down but we got too hot

俺達を引きずり下ろそうとしても 俺達の周りは熱過ぎる


all around not optional we be unstoppable yeah

俺が止まらないとか選択出来ない


Coming through like a wrecking bal

鋼球のように突き抜けてくる


Keep it wild like an animal

獣のようにワイルドさを維持する

 

Yeah, bring that freak to the party,

Yeah, モンスターをパーティーに招待する


Adrenaline through your body,

君の体の中のアドレナリン,


to wake you up when we go into full flow

俺達が最高の状態の時に君を起こす為に

 

Know we gonna be unstoppable (Hey)

俺達を止めれないことを知ってる (Hey)


불가능은 없어 가져가

不可能はない 持って行け


All, this, swagger

全ての, この, かっこよさを


All of your minds we gon’ shatter

君の考えを全て俺達がぶち壊す


All or nothing, 내가 만든 법인 걸

全てであろうとなかろうと, 俺が作ったルールだから


Ain’t no stopping, just turn up the heat yeah

止まらず, 熱を上げる yeah


Into the fire, do or its die, you know that we run it,

燃えるにせよ, やるにせよ死ぬにせよ, 俺達は走るって知ってるだろ


There ain’t no turning us down,

俺達は拒否出来ない


you know we taking the crown

俺達が勝つって知ってるだろ


We go 100!


We go 100!


We go, we go, we go, we go


We go 100!


Can’t slow down, can’t slow down,

遅らせられない


We go 100!


We going all out

俺達は皆進んで行くのさ


We go, we go, we go, we go

 

Boom boom boom boom 떨어

Boom boom boom boom 震える


Walk in like we own it

俺達のものであるかのように歩く


We roll deep like we going to war

戦場に出るかのように緊張する


We coming at ya like the eye of the storm (let’s get)

嵐の日のように君に近づいていく (let's get)


세게!

強く!


My crowd

俺の人達


Let’s give them something they be talking about I said

彼らが語ってる物をあげる


세게!

強く!


Are you with me? You might be a boss but we run this city like

ちゃんと着いて来てるか? 君がリードする事も出来るけど俺達はこの都市を


Foot to the floor There ain’t no taming the beast

地に足を降ろす 獣は飼い慣らされる


We come full force cause we here making history

俺達はここに歴史を作る為 完璧な力を持つようになる


All or nothing, 내가 만든 법인걸

全てであろうとなかろうと, 俺が作ったルールだから


Ain’t no stopping, just turn up the heat yeah

止まらず, 熱を上げる yeah


Into the fire, do or its die, you know that we run it,

燃えるにせよ, やるにせよ死ぬにせよ, 俺達は走るって知ってるだろ


There ain’t no turning us down, you know we taking the crown

俺達は拒否出来ない, 俺達が勝つって知ってるだろ

We go 100!


We go 100!


We go, we go, we go, we go


We go 100!


Can’t slow down, can’t slow down,

遅らせれない


We go 100!


We going all out

俺達は皆進んで行くのさ


We go, we go, we go, we go

 

Yeah, We going all the way

Yeah, 俺達は最後まで行く


가장 멀리 날아가!

一番遠くへ飛んで行く!


우리가 못 갈 세계는 없어

俺達が行けない世界はない


You know you know it’s our time

今が俺達の時間だって君も知ってるだろ


We livin’ out what we came here for came here for,

俺達がここに来た理由を探してみよう


The only way is up

唯一の方法は上がっていくことさ

 

They all want, they all want what we got

彼らは皆 俺達の物を欲しがってる


It’s the way that we make, make it hot

俺達のやり方で, 熱くさせる


Never fall, never quit, never stop

絶対に失敗しない, 絶対に諦めない, 絶対に止めない


And we come, come in ready or not

そして準備が出来たか関係なく走り出す

 

Boom boom boom boom 떨어

Boom boom boom boom 震える


Walk in like we own it

俺達の物であるかのように歩く


We going straight to the top

俺達は頂点まで突き進むのさ

 

We go 100!


We go 100!


We go, we go, we go, we go


We go 100!


Can’t slow down, can’t slow down,

遅らせられない


We go 100!


We going all out

 


We go, we go, we go, we go

We go 100!


Can’t slow down, can’t slow down,

遅らせられない


We go 100!


We going all out

俺達は皆進んで行くのさ


We go, we go, we go, we go


We go 100!

 

 

 

検索用) K-POP 日本語訳 意訳 和訳 新曲 韓国語 音楽 SM SHINee EXO NCT WayV