韓-MusEnt

https://脳内を"韓流"で占めるヲタク.com

【歌詞訳】Baek Yerin(ペク イェリン) / Popo (How deep is our love?)

 

 

f:id:Korean-yeonye:20191210212132j:plain

 

 

    曲:Popo (How deep is our love?)

   歌手:백예린(ペクイェリン)

 アルバム:Every letter I sent you.

  発売日:2019.12.10

 ジャンル:Neo Soul, R&B

   作詞:백예린(ペクイェリン)

   作曲:백예린(ペクイェリン), Cloud

   編曲:Cloud

 

 

 

www.youtube.com

 

 

 

Get away from your own sorrow

悲しみから抜け出しましょう


Let the sun come through your window

あなたの窓に陽の光が当たるようにしましょう


You don’t have to open up wide

心をパッと開く必要はないけど


But I want to intimate

私は距離を縮めたいです


You’ll never know how much your voice attracts me, boy

あなたの声に私がどれだけ惹かれたか知らないでしょう


It’s exceptional

本当に特別です


Especially, when you’re playing the song for me

特に私の為に曲を演奏する時


I can’t take my eyes away

目を離せないくらいです


Can I walk with you?

あなたと歩いていけますか?


or have a tea with you

お茶を飲むのも良いですね


Your scent makes me feel like I live in Paris

あなたの匂いはまるで私がパリに住んでるように感じさせます


Can I love you?

愛してもいいですか?


giving my all to you?

私の全てをあげてもいいですか?


you

あなたに


Get away from their unkindness

不親切なあの人達から離れましょう


but this time we should run together

今回は私達一緒に旅立ちましょう


you don’t have to worry or hide

心配したり隠れたりしなくていいです


cause I get you, with my heart

私は心の底からあなたを理解してるから

 

Now you know, how much your eyes make me wonder bout’
How deep is our love

もうあなたも知ってるけど, あなたの目は私達の愛がどれだけ深い物か気にさせます


Especially, when you appreciate for me

特にあなたが私に感謝する時


I can’t help loving you more

あなたをもっと愛おしく思います


Can I walk with you?

あなたと歩いていけますか?


or have a tea with you

お茶を飲むのも良いですね


Your scent makes me feel like I live in Paris

あなたの匂いはまるで私がパリに住んでるように感じさせます


Can I love you?

愛してもいいですか?


giving my all to you?

私の全てをあげてもいいですか?


you

あなたに

 

 

(※公式掲載されている韓国語訳を基に和訳しています)

検索用) K-POP 日本語訳 和訳 新曲 韓国語 音楽 英語 15&