韓-MusEnt

https://脳内を"韓流"で占めるヲタク.com

【歌詞訳】Baek Yerin(ペク イェリン) / 0310

 

 

f:id:Korean-yeonye:20191210212132j:plain

 

 

    曲:0310 

   歌手:백예린(ペクイェリン)

 アルバム:Every letter I sent you.

  発売日:2019.12.10

 ジャンル:Neo Soul, R&B

   作詞:백예린(ペクイェリン)

   作曲:백예린(ペクイェリン)

   編曲:백예린(ペクイェリン), Cloud

 

 

www.youtube.com

 

 

 

You smoked and you looked at me

あなたは煙草を吸いながら私を見つめる


I hate it when you do

私はあなたのそういう所が嫌いなの


I said “no thanks” to you

私は"もう結構よ"と返すと


you asked me If I was okay,

あなたは それでいいのか と聞く


what If I wasn’t

よくなかったらどうするのよ

 

Leaving is fine

離れても大丈夫よ


It’s just I don’t wanna be all by myself again

私はまた一人になりたいわけではないけど


like every time, like every last time

いつもそう, いつも昔みたいにね

 

You knew that I was no good for you

あなたは自分にとって私が良くない存在だと知る


when we lay down after doing that things you loved

あなたが好きな事した後に寝転がってる時にね


you knew that I wasn’t better than you

あなたは自分より私が優れた人ではないって分かってた


I hope that I could be seemed really fine with you leaving

あなたが去っても大丈夫 見えればそれでいい


You stroked me and stared at me

あなたは私を撫でてじっと見てたよね


I like it when you do

あなたのそういう所が凄く好きだったのに


I said “I know you love me too”

私は"あなたも私を愛してるよね"と言う


I asked you,

私は問う,


“If you are the same, what If I quit it"

"あなたもだけど, 私が去ったらどうする"って

 

Leaving is fine

離れるのは大丈夫


It’s just I don’t wanna be falling behind again

私はもう二度と昔のように戻りたくないの


like every time, like every moment in the end

いつもそう, 全てが最後の瞬間のようにね


You knew that I was no good for you

あなたは自分にとって私が良くない存在だと知る


when we lay down after doing that things you loved

あなたが好きな事をした後に寝転がってる時にね


you knew that I wasn’t better than you

あなたは自分より私が優れた人ではないと分かってた


I hope that I could be seemed really fine with you leaving

あなたが去っても大丈夫 見えればそれでいい


Suddenly, all the things seem complicated

突然全ての事が複雑に見えた


you could only fix it but my lips won’t let me tell the truth

ただあなたは直せるけど, 私の口から事実を言うつもりはないわ


tell me how not to get hurted or broken

傷つかず壊さなくて済む方法を教えて


even If you can’t afford loving me anymore

あなたが私をこれ以上愛せなくなってもね


You knew that I was no good for you

あなたは自分にとって私が良くない存在だと知る


when we lay down after doing that things you loved

あなたが好きな事をした後に寝転がってる時にね


you knew that I wasn’t better than you

あなたは自分より私が優れた人ではないと分かってた


I hope that I could be seemed really fine with you leaving

あなたが去っても大丈夫 見えればそれでいい

 

You smoked and you looked at me

あなたは煙草を吸いながら私を見つめる


I hate it when you do

私はあなたのそういう所が嫌いなの

 

 

 

(※公式掲載されている韓国語訳を基に和訳しています)

検索用) K-POP 日本語訳 和訳 新曲 韓国語 音楽 英語 15&