韓-MusEnt

https://脳内を"韓流"で占めるヲタク.com

【歌詞訳】Baek Yerin(ペク イェリン) / Square (2017)

 

 

f:id:Korean-yeonye:20191210212132j:plain

 

 

    曲:Square (2017)

   歌手:백예린(ペクイェリン)

 アルバム:Every letter I sent you.

  発売日:2019.12.10

 ジャンル:Urban, R&B, Soul

   作詞:백예린(ペクイェリン)

   作曲:백예린(ペクイェリン), Cloud

   編曲:Cloud

 

 

www.youtube.com

 

 

 

All the colors and personalities

全てのカラーと性格


you can’t see right through what I truly am

それらの中では私が本当にどんな人なのか見えない


you’re hurting me without noticing

あなたは予告無く私を傷付け


I’m so, so broke like someone just robbed me

誰かが私を奪い壊したみたい

 

I’m no invincible

私は強い人間じゃないよ


I have much memories of getting more weaker

私はどんどん弱ってく記憶の方が確実に多いの


I know I’m not loveable

私も自分が愛されてないって知ってる


but you know what you’d have to say

だけどあなたはどんな言葉をかければいいか分かるよね?


“Come on let’s go to bed

"僕と一緒にベッドに行こう


we gonna rock the night away

僕達は今夜楽しく過ごすんだよ


who did that to you, babe

誰が君に酷いことするんだ


If you’re not in the right mood to sleep now then,

君がすぐ眠れる気分じゃないなら


Come on, let’s drink and have very unmanageable day

外へ出て僕と一杯飲もう, 一日遊び回ろう!


would you want me in bae

僕にそこへ居てほしいって?


If you’re not in the right mood to sleep now then

君がすぐ眠れる気分じゃないなら


come take my arms and go

僕と一緒に行こう!


I’II be yours for sure”

僕が君のものになってあげるさ!"


All the traces and reminiscences

全ての痕跡や過去を回想する

 

You can’t sense right through how I truly was

その中では私が本当にどんな感じなのか分からない


You were gripping me without noticing

あなたは私に予告無く引き寄せて

 

Was so, so strange like Someone never loved me

まるで私が誰からも愛されたことがないみたい 本当にぎこちなかった

 

I’m no invincible

私は強い人間じゃないよ


I have much memories of getting more weaker

私はどんどん弱ってく記憶の方が確実に多いの


I know I’m not loveable

私も自分が愛されてないって知ってる


but you know what you’d have to say

だけどあなたはどんな言葉をかければいいか分かるよね?


“Come on let’s go to bed

"僕と一緒にベッドに行こう


we gonna rock the night away!

僕達は今夜楽しく過ごすんだよ


who did that to you, babe

誰が君に酷いことするんだ


If you’re not in the right mood to sleep now then,

君がすぐ眠れる気分じゃないなら


Come on, let’s drink and have very unmanageable day

外へ出て僕と飲んで, 一日遊び回ろう


would you want me, in bae

僕にそこへ居てほしいって?


If you’re not in the right mood to sleep now then

君がすぐ眠れる気分じゃないなら


come take my arms and go

僕と一緒に行こう


I’ll be yours for sure”

僕が君のものになってあげるよ"


You’re the only one, who saw my yesterday

あなたは昨日の私を見た唯一の人よ


the one who knows I’m here alive today

ここで, 今日私が生きていることを知ってる人よ

 

Comfort me say, what I’m meant to you

私を癒して, 私があなたにとってどんな意味を持つのか教えて


you should know what you have to say

あなたは何て言うべきなのか分からないといけないよ


“Come on let’s go to bed

"僕と一緒にベッドに行こう


we gonna rock the night away

僕達は今夜楽しく過ごすんだよ


who did that to you, babe

誰が君に酷いことするんだ


If you’re not in the right mood to sleep now then,

君がすぐ眠れる気分じゃないなら


Come on, let’s drink and have very unmanageable day

外へ出て僕と飲んで, 一日遊び回ろう

would you want me in, bae

僕にそこへ居てほしいって?


If you’re not in the right mood to sleep now then

君がすぐ眠れる気分じゃないなら


come, take my arms and go

僕と一緒に行こう


I’ll be yours for sure”

僕が君のものになってあげる"

 

 

 

(※公式掲載されている韓国語訳を基に和訳しています)

検索用) K-POP 日本語訳 和訳 新曲 韓国語 音楽 英語 15&